1. כותרת האתר ותיאורו
הדבר החשוב ביותר בקידום בגוגל הוא הכנסת כותרת אתר (Title) ותיאור אתר (Description) נכונים ומתאימים. כאשר העכביש של גוגל מגיע לאתר, הדבר הראשון אליו הוא שם לב זה כותרת האתר ותיאורו.
(את כותרת האתר מכניסים בתפריט כלים ואז פרטי הסופרסייט בשדה הראשון ואת תיאור האתר בשדה השני)
כותרת האתר (ה- Title) צריכה להיות קצרה ומדויקת. היא צריכה לכלול את שם העסק + הביטוי אותו רוצים לקדם בגוגל. יותר מדי מילים בכותרת האתר לא רק שלא ישפרו את המיקום, כי אם יפגעו בקידום של הביטוי המרכזי.
דוגמא לכותרת אתר טובה: מושיקו הפקות | אירועי חברה
דוגמא לכותרת לא טובה: מושיקו הפקות אירועי חברה, ימי גיבוש, ימי כיף ומשחקים למבוגרים
תיאור האתר (Description) הינו ההסבר לגולש מה האתר מכיל, ולכן הוא צריך להיות תמציתי ומדויק. תיאור האתר צריך להיות כ- 20 מילים, לא יותר. בתוך תיאור האתר עדיף להכניס את הביטוי לקידום לפחות פעם אחת.
דוגמא לתיאור טוב: מושיקו הפקות | אירועי חברה. חברת מושיקו הפקות מתמחה בנושא אירועי חברות, ימי כיף וימי גיבוש. לחברה צוות צעיר ודינאמי ומחירים זולים
2. טקסטים בדף הראשי
לאחר שהזנו את כותרת האתר והתיאור שלו, חשוב מאד להכניס בדף הראשי של האתר טקסטים. כמות הטקסט לא צריכה להיות רבה מאד, אבל חשוב להכניס יותר ממספר שורות, על מנת שגוגל יקרא את הדף ביתר קלות.
הטקסט בדף הראשי יכול להיות מידע אודות החברה, הסבר כללי על מוצרי החברה, מי אנחנו, מה המוטו של החברה, אולי רשימת סניפים ועוד.
ניתן, ואף רצוי, להכניס בדף הראשי טקסט נוסף, אולי מאמר קצר בנושא בו החברה עוסקת, מספר טיפים אשר רלוונטים לתחום העיסוק. אפשר להוסיף לדף אפילו מאמר שלם (בין 200-400 מילה), זה בהחלט יעזור לגוגל לקרוא את הדף היטב. כמובן שצריך לשים לב שהעיצוב לא נפגע מכמות הטקסט בדף.
חשוב לשים לב שבתוך הטקסט בדף הראשי הכנסתם מספר פעמים את הביטוי אותו אתם רוצים לקדם בגוגל (אותו ביטוי שהכנסתם בכותרת האתר). חשוב מאד לא לאלץ את הביטוי לתוך הטקסט ולא להכניס סתם כך את הביטוי ללא קשר, מאחר שבשורה התחתונה מאות גולשים מגיעים לדף זה ולכן הוא צריך להיות ייצוגי ומסודר.
במידה ואין לכם את הזמן, החשק או היכולת לשבת ולכתוב, אפשר לשכור את שירותיו של כותב תוכן, שתמורת סכום יחסית לא יקר יכתוב לכם מספר מאמרים לתפארת מדינת ישראל, בכל נושא אותו תרצו לקדם.